poniedziałek, 18 stycznia 2016

Internetowy sklep Drogerie Natura - stanowczo odradzam

Swoją przygodę z Drogerią zaczęłam z powodu promocji na produkty L'oreal Skin Perfection (były aż o 2 PLN tańsze niż w innej drogerii internetowej, jak widać chciwość nie popłaca). Dodatkowo skusiła mnie obietnica darmowego odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym. Zamówienie złożyłam 2 stycznia i od razu zapłaciłam. Problemy zaczęły się już przy rejestracji użytkownika sklepu internetowego. Nie dostałam na e-mail wiadomości z linkiem do potwierdzenia rejestracji.  Otrzymałam ją dopiero po wysłaniu dwóch zgłoszeń do BOK. Było to w poniedziałek, 4 stycznia.
W środę, 6-tego nieco zaniepokojona brakiem wiadomości że sklepu postanowiłam zalogować się na swoje konto w sklepie. Jakież było moje zdziwienie, kiedy banner na stronie poinformował mnie, że że względu na inwentaryzację realizacja zamówień została wstrzymana do 10 stycznia! Korzystam dość często że sklepów internetowych, które  przyzwyczaiły mnie do informowania mailowo o każdej zmianie czy opóźnieniu w realizacji zamówienia, więc ten brak wiadomości od Drogerii był dla mnie czymś kompletnie niezrozumiałym, jednak jakiś to przełknęłam.
Moje zamówienie zmieniło status na "wysłane". Ponownie nie dowiedziałabym się o tym, gdyby nie logowanie na stronie sklepu.
W połowie kolejnego tygodnia, to jest 14 stycznia widząc, że po wysłaniu status zamówienia się nie zmienia wysłała kolejne (już trzecie!) zgłoszenie. Tego samego jeszcze dnia dostałam odpowiedź, że moje zamówienie czeka na odbiór w sklepie stacjonarnym. Zadowolona, następnego dnia po drodze z pracy wstąpiłam do wskazanej przy składaniu zamówienia galerii handlowej tylko po to by dowiedzieć się, że sklep stacjonarny Drogerii Natura w tej lokalizacji został zamknięty! WTF!? 
Wysłałam kolejne zgłoszenie, już czwarte w sprawie dwóch kremów i czekam na odpowiedź sklepu.



Edit 28-01-2016: W dalszym ciągu odpowiedzi brak. Sklep w żaden sposób nie ustosunkował się do moich zgłoszeń, jak i również prośby o zwrot pieniędzy jeśli nie potrafią zrealizować zamówienia. Cisza. Tym bardziej odradzam zakupy w Drogeriach Natura.


Edit 02-02-2016: Po moich licznych interwencjach na facebookowym fanpage'u Drogerii Natura 29 stycznia otrzymałam wiadomość z BOK, w której poproszono mnie o adres dla dostarczenia zamówienia. Zostało mi doręczone 2 lutego - miesiąc po złożeniu zamówienia. 
Jedyne przeprosiny oraz słowa wyjaśnienia, to te, które otrzymałam w prywatnej wiadomości od obsługi fanpage'a. Nic takiego natomiast nie pojawiło się ze strony Biura Obsługi Klienta sklepu internetowego, który to tak naprawdę popełnił błąd. Obsługa klienta na bardzo niskim poziomie, nie próbowano nawet załagodzić sytuacji, nie zaproponowano mi żadnego rozwiązania. Gdybym nie umieszczała postów na FB, to pewnie w ogóle nie otrzymałabym zamówionych produktów. Niesmak pozostanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz