poniedziałek, 8 lutego 2016

Co warto kupić: L'Oreal Paris, Skin Perfection, BB krem, 5w1, cera jasna

Kosmetyki L'Oreal znajdują się w przedziale cenowym, który mogę określić jako: "za wysokie progi". Ale Nowy Rok, nowa Ja - postanowiłam w siebie zainwestować. Oczywiście, aktualna promocja na produkty z interesującej mnie linii nie pozostaje bez znaczenia.
Krem BB zamówiłam w Strefie Urody, serum i krem udoskonalający w Drogerii Natura (pisałam o swoich przygodach ze sklepem TU), efekt tego jest taki, że od miesiąca testuję sam krem BB.

Początek stycznia był dość mroźny, co odbija się na mojej cerze - twarz jest cała zaczerwieniona. I z tego typu zaczerwienieniami krem sobie nie radzi. Żaden to problem bo mam bazę korygującą specjalnie dla tego typu problemów. Kiedy tylko zrobiło się cieplej i przestałam wyglądać jak jabłko na jesieni mogłam naprawdę przekonać się o możliwościach kremu. 
Po nałożeniu staje się niewidoczny. Dzięki temu uzyskujemy efekt bardzo naturalnego wyglądu i jednocześnie wyrównanego kolorytu skóry. Jest lekki i łatwo się nakłada. A ponadto nie trzeba stosować dużo kosmetyku, dlatego liczę, że starczy mi na długo.
Jest to świetny kosmetyk na codzień. Ja używam go przed wyjściem do pracy (szybka aplikacja, dobre krycie, bez efektu maski). I na pewno sprawdzi się wiosną i latem, kiedy mniej znaczy lepiej. Niewątpliwie sięgnę po ten krem jeszcze nie jeden raz. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz