niedziela, 7 lutego 2016

Co warto kupić: Głęboko oczyszczające plastry na nos - dermo pHarma

Te małe, irytujące ciemne punkciki na nosie! Jak się ich pozbyć!? Poza amputacją nosa istnieje podobno kilka sposobów, również domowych. Moja siostra właśnie takie preferuje - okład z surowego żółtka, a na to papier toaletowy. Efekty są dobre, ale jak dla mnie to trochę marnowanie jedzenia, stąd moje obiekcje co do tej metody.
Podczas mojej ostatniej wizyty w Rossmanie wypatrzyłam plastry głęboko oczyszczające na nos. W opakowaniu dwie sztuki. Cena dość przystępna, ok. 6-7 PLN.

Moja pierwsza reakcja podczas aplikacji? Okropny zapach! Naprawdę mało zachęcający. Ale w ciągu 15 minut można się przyzwyczaić i już nie drażni jak na początku.
Efekt? Widoczny. Choć mam wrażenie, że przydałyby mi się dwie aplikacje w tygodniu przez jakiś czas, żebym była naprawdę zachwycona działaniem. Chodzi mi o to, że na plastrze było naprawdę mnóstwo syfu, a mimo to wciąż widzę na swoim nosie ciemne punkciki (chociaż mniej). Z drugiej strony mam wrażenie (zwłaszcza dotykając nosa) jakby faktycznie skóra była znacznie wygładzona i jakby wyczuwalnie czystsza.
Minusem jest to, że plaster zostawia na skórze ciemne ślady (do usunięcia mleczkiem do demakijażu).
Na pewno sięgnę po ten produkt ponownie. Przemawia za tym zarówno działanie, jak i cena.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz