czwartek, 4 lutego 2016

Co warto kupić: Paloma, Body SPA, Peeling do ciała z olejkiem arganowym

Peeling Palomy zamówiłam robiąc zakupy w internetowej drogerii Strefa Urody. To były większe zakupy i był mi potrzebny dobry peeling (nie solny, po podrażniają moją skórę).

Peeling ma bardzo przyjemny, subtelny zapach i lekką, kremową konsystencję. Obawiałam się, że z tego powodu (drobinki są mało wyczuwalne kiedy rozciera się produkt palcami) nie będzie spełniał swojego oczyszczającego zadania, na szczęście tak nie jest. Dodatkowo nie zostawia tłustego filmu na skórze (niektóre peelingi mają to do siebie, że zostawiają skórę lekko natłuszczoną i nie trzeba wtedy już nakładać innych kosmetyków, jednak nie zawsze jest to cecha pożądana). Jest też dość wydajny - po niemal 4 tygodniach (stosuję go 1-2 razy w tygodniu) pozostało mi jeszcze pół słoiczka (a mam do siebie to, że zazwyczaj używam więcej kosmetyku niż potrzeba).
Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu na chybił trafił i z pewnością zakupię ten produkt jeszcze raz.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz